måndag 12 april 2010


Här en liten bebis i en av filtarna som vi har skickat ner till Kapstaden. Denna gången kommer filtarna gå till Johannesburg. En Rotary förening ska dela ut dem till de som bäst behöver dem. Så i dagarna går hela lasten iväg. Jag uppskattar att jag i detta nu har 1300 filtar
ca 800 små tröjor, ca 500 set med tröja mössa och sockar. Massor med prematurkläder , blöjbyxor och omlott tröjor. Hela garaget är fullt.
Jag hoppas att många av er som stickat läser denna blogg så ni kan följa arbetet. Jag vill passa på att tacka DHL och mina kontakter där Peter Nilsson och Laila lundkvist som gör det möjligt att få iväg allt. OCH GIVETVIS TACK ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM STICKAR!!!!!!!!!!! När jag har summerat och skickat iväg kommer mer info. KRAMAR TILL ALLA SOM HJÄLPER TILL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar