måndag 12 april 2010

Stick cafe`och filtar


Godmorgon!

Har precis kommit in från en härlig morgon tur med hunden. Tänkte berätta lite om filtar och stickcafe´. Filtarna som skickas iväg ska vara 100cm långa och 60 cm breda de ska vara i bomull eller ackryl. De behöver inte vara stickade man kan virka eller kroka också. Annar kan de se ut hur som helst, bra tilfälle att bli av med restgarner.

Stickcafe´har jag nu på korsbacka i Kävlinge Nordanväg 10 ner i källaren på gavlen. Det är hyresgästföreningens lokal jag får låna till jag har hittat annan bra lokal. Onsdag kvällar mellan 18.30 0ch ca.21.00

Det kostar 25 kr per gång för det får man kaffe kaka och en trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Hej! Snabbt svar på mina frågor! Trevlig blogg du har!
    Vi ses på morgonpromenad med Morris eller på stickkaféet!
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. PS. Kolla datum och tid! Ser ut som om vi träffades mitt i natten!
    Gunilla DS

    SvaraRadera